Belépés


baleset

Mit nekem Campa hajtókar!!

Mit nekem Campa hajtókar!!

Számomra a legjobb foglalkozás az lenne ha tesztelő lehetnék, nincs az a dolog amit én nem tudok elrontani. Ha valami a Cserkuti teszten átmegy, az már nagyon jó konstrukcíó. Milliókat kereshetnék vele!
Nagyon magas nálam az ígénybe vétel, folyamatosan mindennek a határát feszegetem, legyen szó bármilyen eszközről. Most Pegit teszteltem.

Kávézótól épp indulok, kigyorsítok, 7-8adik tekerésnél eltünök jobb oldalt a keróval együtt, hátamra érkezem, felülök, előttem a keró egy darabja, azt keró. Klipsz hever előttem, pedálostól, fél hajtókarral. Campa kampó!!

Nagy bajom nem lett lenyúztam a lábamat. Már beszéltem is az illetékessel mikor mehetek oda egy másik Campa hajtókart venni, de most edzőtábor van sajnos, csak jó egy hét múlva lesz ebből valami, nem baj addig pihenek, sajna.

Szezon jól kezdődik, 3 egymás kővető nap defekt, már volt 2 8as, kerékcentírozás, most meg ez is még.

Mi jöhet még?

Cserkuti Tivadar

A bejegyzéshez több kép is tartozik.

Csepel Győző

Csepel Győző

Az Üllőin hazafelé letörött a fél kormány, nagyon vicces volt a Pöttyös utcától a Wekerléig fél kézzel tekerni, megtetszett a "halfbar" stílus de mégis lecseréltem végül, meg ha már ott voltam akkor a villát is, hogy legyen fék. Tudom, a városban snassz ;-) de a Börzsönybe készülünk a Polival, a lejtőkön hasznát fogom venni.

Varrtam saját kezűleg klipszet is rá, 300 forintba volt és megbízható.

A bejegyzéshez több kép is tartozik.

Sky story update

Előzmények: Sky néhány mondata a kórházi ágyból

Holá!

Erős twenty minit operáció után (altest nélkül..) vissza a csöves szagú osztályra.

After that aggodalom, hogy leszen-e catheter or not- de kis akaraterővel legyőztem a "kiskapitány"-on elkövetett erőszakot. :)

Ma reggel mégnemigen volt egy lábam sem, de délelőtt tízre már mankóval eljutottam a klotyeszra megitatni a klotyómanót.
Nem egész másfél hónap után már ijesztgetni akarom az összes gyíknak minősített ótóst. Vagy legalább oktatni. Vagy mi.
Köszi mindent mindenkinek! :)

Szkály

Sky néhány mondata a kórházi ágyból

Sky néhány mondata a kórházi ágyból

Kulcs csomót a táskába!

Mert utolér a minden bringás álma:
Szét sikerül baszni magad, de végre színjózanul és csak semmihetvennel le a Szépvölgyin...
Csak gyökkettővel a Dob sarkán. Sutty és ennyi a jeges vadiúj aszfalton.
Csak a kulccsomó, azbazmeg.

  1. Sisak
  2. Pianyente,de hamégis,ne ess.. rábaszol.
  3. Legyél Magyar Kerékpárosklubtag!
  4. Ne 9bar 20-as szingóval.
  5. Se kulcs a zsebbe,se Kryptonite de semmi egyébvas se a szikkadt testedre.

Beékelődéses combnyaktörés, jobb esetben 3hónap gyógy.
Esetleg fokozható még, de nem.

:) Sky

A bejegyzéshez több kép is tartozik.

Ismét repültem...

Ismét átrepültem a kormány felett. Ez már több mint unalmas, autóval kéne járnom... :/

Forrás: http://blog.udi.hu/?p=3576

Micisütés utáni baleset

Micisütés utáni baleset

aztán kis felütés, akkor fordulsz vissza, vissza előre, nem volt nagy lyuk, pont belefért, csak pont ugyanez a hang, mint tegnap a hátsóál, ez a DUMM, jellegzetes, és rögtön a csúszás, ahogyan gyurmaszerűen táncol ki a beton az első kerék alól, aztuán ahogy nézek előre, két sávot csúszok át, kintről bentre, szemből senki, csak most ne jőjjenek a belső sávban 130-cal, csak most ne, csak bmw-vel ne, csak picit ne, felvillana, hogy most hallok, nem tettem a füleembe a zenét, csend van, nem jönnek belül és akkor az a pillanat, ahogy azon gondolkodom, merre essek majd, akkor megvillan a járdasziget, 25 centi magas lehet, aszfaltozott, végestelen végig.

aztán akkor azon át, meg arra rá, ráestem megint az első fogamra, gratulálok,és most nagyon szar, tényleg. a térdeimnek főleg.

Forrás: http://becherpig.freeblog.hu/archives/2008/08/20/3335524/

Köszike

Történt márpedig, hogy a péntek reggeli napon békésen tekertem a Bajcsyn egyik melóhelyről a másikra, kivételesen ép a bringaúton. Békességem kissé megzavarta, hogy az egyik keresztúton, egy beláthatóságot mint olyat lehetetlenné tevő fa/bokor mögül egyszer csak hopp, hirtelen ottermett egy autó, benne kopasz fószer, ezerrel telefonál, én ép a kereszteződés közepén, satufék, ippeg nem kocc, jó kis esés a bringáról. Hát, az elsőbbséget azt nem adta meg, és úgy el is húzutt, hogy csak porzott utána... Abban az állapotban persze nem voltam, hogy rendszámot megjegyezzek, pedig még tanúm is lett volna...
A sárvédőm rögzítése az kampec lett. Ám jött 2 srác, s addig próbálkozott, amíg ideiglenesen fennmaradt, ezer x köszi érte!!!

Kerék szélesség vs. vizelvezető

Tegnap éjszaka konstatáltam hogy a vékony kerék tökéletesen befér a Margit híd pesti hidfő jobb oldali lehajtója utáni rácsba. Ami a fölső átjáró előtt van, ahol átmész a másik oldalra, és a rakparti bringaútra. Magyarul jössz lefele akár csak csorogva is, elsőt megfogja a rács te meg on-the-fly tanulod a 180at. De legalább már tudom hogy legutóbb ott nem a hugyban csúsztam el, ez is öröm. Sebaj, megszoktuk, bár ez még nem is út széli vízelvezető, hanem amit a bringaúton effektiv nem tudsz kikerülni. Fel lehet ezért jelenteni valakit? Úgyis megcsinálhatnák már azt a lehajtót, hátha összekapják magukat.

Törpe

Mielőtt és amíg átsuhantam a motorháztető felett, ordítottam, hátha a fékre lép, hatott. Láttam, hogy a feje valahogy nagyon alacsonyan van és nem is láthat engem.

Már úgy álltam fel, hogy a kezemben volt a telefon. A kocsiból meg kiszállt a törpe. Kb 140 cm. Ilyen is csak velem történik.

Bő háromnegyed óra múlva mesélem a rendőrnek, hogy jöttem szabályosan, ő meg kijött elém. Az út szélén parkolt, szembe nézve a forgalommal, irányjelző, minden nélkül bumm ki. Negyedóra múlva mutatja a rendőr, hogy ellenem is kitöltött egy ilyen szabálysértési gyászt.

- Milyen szabályt sértettem én?
- Nincs prizma és első lámpa a biciklin és nem volt magán bukósisak.
- Lámpa? Világos nappal van.
- Akkor is kötelező.
- Itt a konzol a kormányon, a lámpa a táskában, tessék. Világosban nem szoktam feltenni, lelopják.
- Azt majd az előadónak elmagyarázza.
- Én azért beleírom a papírba.
- Írja. Prizmája akkor sincs.
- Tele vagyok fényvisszaverővel ember.
- Az nem prizma.
- Jó, akkor azt is beleírom, hogy ezt nem ismerem el. Van fényvisszaverőm, az jobb mint a prizma.
- Írja amit akar. Bukósisak akkor se volt magán.
- Nem kötelező a bukósisak. Akkor milyen szabályt sértettem?
- A kerékpáros részt vesz a forgalomban és ezért járművezetőnek minősül, kötelező felszerelés vonatkozik rá (sic!).
- Nem kötelező a bukósisak, akkor miért vonatkozik rám kötelezően?
- Azt majd az előadónak mondja.

Az egy pillanatig nem volt gond, hogy a kisember nem lát ki a kocsiból, semmilyen átalakítás, vagy spec segédeszköz nem segíti, hogy kilásson, még egy szaros párnát se tett a segge alá.

Szánkó, galamb, törpe. Ez jut nekem.

Bringaút vs...

És szegény sírva telefonál, hogy Toldi most!!!!
Na bazzzzz...: (nem tudnám leírni mi is és hol is játszódott bennem abban a fél percben mire odaszáguldtam.
A félelmetes félelem szorítása a mellkasomban lüktetőben, vagy az ideges üresség a gyomromban, talán a megdermedt vér a végtagjaimban, de a fejemben elkezedtek egyből szobrot faragni a druidák...  tovább »

Kémeink jelentik

Szenzáció! Kémeink jelentése szerint megszökött Marcee Marker a köztudottan "belvárosi kommandó" névre halgató szervezet feje, a szigorúan őrzött János kórház intézményéből. Marcee-t legközelebb kedvenc italának lelőhelyén csípte lencsevégre szemfüles fotósunk. A szökevény az ital elfogyasztása után határozottan kijelentette, hogy jól van.

Marceenak üdvözlet

Valamit kéne írni, de hát még tudni sem nagyon tudni mi van. Csak azt hogy éjjel lefejelgette a Városmajor aszfaltot, és természetesen az aszfalt volt a gyengébb. Marci pihizik, de jobban van.
Szóval jobbulást!

Respekt és Tisztelet!

Történt az esetem munka közben- taxielém, hirtelensávváltás- ott ált egy Ducato, le is bontottam lökhárítóját, lámpáját majd győzelmizászlóst játszottam. Ropogva szálltam tovább-..a aszfaltba bele.
Takszis persze el, úgyhogy a phass rossz végén leltem magam.
Tiszenötesszeh vesszőcsapás várt rám egy határozat szerint, mert nem jó helyen voltam.

Majd tegnap fogtam az általam fogalmazott, és az MK ügyvédje által lektorált/pluszhozzátett- //ezúton is thx,Attila!//- HALASZTÓ HATÁLYÚ KIFOGÁSt,és a Posta helyett én kézbesítettem a rám súlytó közl.biztosnak. Érdekes volt, ahogy nekem kellett mindenkielőtt kinyitnom az általam lezárt borítékot, nehogy korrumpáljam őt.. Na a lényeg, NAGYONNAGY volt a tag, elolvasta, és a következőt szólta:

Akkor én ezt most nem küldöm tovább a bíróságra hanem élve jogommal most átminősítem egy kicsit csúnya nézésre- és nem kell a kirótt pénzbírságot kifizetni ..-.. pontosan tudom(!) mennyire nehéz a városban kerékpározni, sajnálom is magukat //érted,nem lesajnál, hanem látja a helyzetet!// ..-.. sajnos az autósokon múlik ez..

Hát ennyit a balesetem ügyének lezárásáról és meg kell mondanom óriásit nőttek a szememben.

Nem kell több. Látja a helyzetet.

(U.i: thx a Gyár főnijeinek hogy ennyire lazák a szabijaim miatt, péntektől már sohasem hagyom abba a melót, becsszó..)

A sisak sem véd, ha rádver a paraszt

Hazafele igyekszik az ember kerékpáron a családjához nagycsütörtökön, de ez mindegy. Kiskörúton Deákról az Astoria fele persze a két kocsisor között, eddig mindig sikerült. Mert eddig egyszer sem fordult elő, hogy a Dohány utca magasságában robogó igyekezett volna balról szintén a két sor közé, és még egyszer sem fordult elő, hogy nem vettük észre egymást, és én nekimentem. Először vesztettem el az egyensúlyomat a kocsik között (álló kocsik között), és először próbáltam nem nekimenni senkinek, és nem összúzni magamat.  tovább »

Elütnek és megvernek. Az milyen?!

Érdekes egy napvége kerekedett máma.
Meló vége, tartok haza az Andrássyn, a kerékpár sávban, mer mé siessek. Erre befordul elém egy úrhölgy, egy kiskocsival, és szépen elütteti magát általam. Hmm...
Egy darabig ecseteltem neki a helyes közlekedési stílust, miközben megérkezett Green is, aki szintén iskolázta (köszi a segítséget :P ) Eközben mögötte állt egy izomagy a gépjárműjével, aki borzasztóan sietett volna, és ennek hangot is adott. Mikor végre elindulhatott, annyit mondtam még neki, hogy : "Mennyé haza". erre ő megáll, kiszáll, odajön, pofázik, válaszolok, pofon üt, láncotrántok, dulakodunk, Green helpet hív, utánna én rendőrt, a tag is így tesz, majd jönnek a yardok. Némileg békésebb megbeszélés, közben több10 futár érkezése(köszönöm, hogy jelenlétetekkel emeltétek az eset hangulatát :)
Ezután, már csak lassú oszlás, és irány tovább...
Hát ennyi volt a napi sztori.
Nincs tanulság.

Mellékelem még a harci sérülésem bizonyítékát. ;D

Vessétek a DJ-k elé

TanuvallomasAzt találtam ki, hogy ha erre az esetre alkalmazható a közvetítés intézménye, akkor felajánlom a takszisnak hogy bringásfutárkodással megválthatja a dolgot. A Pajta DJ-inek tetszik az ötlet, a "Kapy utca" kifejezést emlegették;)
Persze ha arra kerül a sor, meg fogom beszélni Küküékkel, hogy csak annyira rakják, mint bármelyik futárt. Lássa, hogy a bringások jó fejek, és haragudjon inkább a f@sz autósokra;)


Forrás: http://magwas.boldlygoingnowhere.org/Vess_c3_a9tekADJKEl_c3_a9

Nagyon durva nap ket Angol futarnak

Ket baleset volt hetfon Londonban biciklis futarokkal.
Ugynaz a napon ket nagy durva balesetek majd nem mindeketo meghaltak. Az egyik mindenket lab ra ment egy teherauto lehet hogy nem lesz 100% a labak, meg nem lehet tudnni.

A masik oldalon a varosban egy "Chubakka" nevu srac ra ment megint egy teherauto a lab es eltorte egy par csontok (a kepek beszel) itt van egy par kep a biciklirol.

Ride safe!

Forrás: http://movingtargetzine.com/article/effri-and-chewy-run-over-by-lorries-in-the-same-day

Összetartás

Jó dolog érezni az összetartást. Hogy a futár civilben átszalad az üllői 2x3 sávján amikor látja hogy esemény van. Hogy mindenféle emberek odajönnek segíteni. Hogy a CCB-s futár odakérdez, hogy kell-e segítség.
De van egy fontos dolog: nagyon nagy hogy odajössz megfékezni a takszist. De hogy a végén meg is szívja, ahhoz tanú kell (büntetőügyben amúgy jog szerint kötelező is tanúskodni, de most ezt hagyjuk). Ahhoz hogy ne találkozz két-három naponta egy tirpák autóssal, néhányra rá kell húzni a vizes lepedőt. Összesen kb 3 órádba fog kerülni a dolog, és évente párral kevesebbszer húzzák a kormányt rád is. Szerintem neked is megéri. Ha sietsz, írd le egy darab papírra a telefonszámod. Ha veled történik ilyen, nekem tuti semmi fontosabb dolgom nem lesz.
(Ráadásul egy király akciófilmes-kaszkadőrös jelenetről lemaradtál.)

Most szerencsére volt tanú. De lehet hogy következőleg valaki másnak nem lesz ha lelépsz.